AkuSiGadisMerah

Semalam Kenangan Hari Ini Kejadian Esok Impian ^_^

~Detik Cinta SiMerah~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~Famili Terchenta SiMerah~

Tuesday, February 8, 2011

ehem...testing 123...

Akhirnya pd 8/2/11 jam 5.36pm terciptalah lg satu blog yg bakal mengegar dunia which is 
akusigadismerah...
hehehe :D
nape nama tu???of course la aku ni 'peminat kipas mati' kaler merah...kesemuanya aku nk merah je sbb olangcina cakap...merah itu manyak onggggggg....
hali laya cina pon suma mau merah....so tu la sbb aku suke merah....ok la stop la ckp psl merah ni kan....kdg2 kwn2 aku pon naik muak sbb abis semua brg2 aku nk merah:baju,suar,bra,spender,beg,laptop dan segalanya la mesti merah...smpi asal bnd merah sepah2 dlm rumah mest diorg da aim aku.....huahuahua...
ok la takat ni saje utk perkenalan blog 'akusigadismerah' yer kwn2....
selamat enjoysssss wit ma blog.....hohoho!!!!!!

No comments:

Post a Comment

~SiMerah Cari~